Skip to main content
Skip to footer
Aktualności
Nasze zajęcia
O nas
O stowarzyszeniu
Statut
O fundacji
Sprawozdanie za rok 2020
Sprawozdanie za rok 2021
Sprawozdanie za rok 2022
Oferta
Zajęcia dla dzieci
Zajęcia dla młodzieży
Warsztaty dla klas
Szkolenia dla dorosłych
Obozy wakacyjne
Wsparcie specjalistyczne
TUS
Klub dla rodzin
Wesprzyj nas
Osoba prywatna
Firma
Baza wiedzy
Kontakt
Projekty
Pomagamy Rodzinom rozwinąć skrzydła
Aby wszystkie rodziny na Targówku miały wiedzę i umiejętności, potrzebne by wychowywać szczęśliwe dzieci.
Dla rodzin
Dla placówek
Dla profesjonalistów
Psycholog, psychoterapia
Baza wiedzy
Kategoria
Bez kategorii
Dla dorosłych
Dla dzieci
Dla młodzieży
Dla nauczycieli
Dla Rodziców
Dla uczniów
Obozy wakacyjne
Szkolenia
Warsztaty dla klas
Karty do Samoregulacji
Karty do samoregulacji są narzędziem służącym nauce i wspieraniu samoregulacji osób nastoletnich. Wierzymy, że będą pomocą dla osób pracujących z młodzieżą w obszarze zdrowia psychicznego. Narzędzie to może być wykorzystywane…
Myślę, czuję, towarzyszę
NARZĘDZIOWNIK dla nauczycieli powstał dzięki współfinansowaniu m.st. Warszawy w ramach projektu “Myślę, czuję, jestem – Ta Szansa na Edukację Emocjonalną Młodzieży”. Zapraszamy do zapoznania się z publikacją, w której dowiecie się Państwo m.in: Życzymy miłej lektury.
Zdrowie psychiczne. Część V
Piąta część materiałów dla uczniów, powstałych w ramach NARZĘDZIOWNIKA w projekcie “Myślę, czuję, jestem – Ta Szansa na Edukację Emocjonalną Młodzieży”. Projekt jest współfinansowany ze środków m.st. Warszawy w ramach wdrażania polityki młodzieżowej. Zapraszamy do obejrzenia…
Rezyliencja. Część IV
Czwarta część materiałów dla uczniów, powstałych w ramach NARZĘDZIOWNIKA w projekcie “Myślę, czuję, jestem – Ta Szansa na Edukację Emocjonalną Młodzieży”. Projekt jest współfinansowany ze środków m.st. Warszawy w ramach wdrażania polityki młodzieżowej. Zapraszamy do obejrzenia…
Konflikt. Część III
Trzecia część materiałów dla uczniów, powstałych w ramach NARZĘDZIOWNIKA w projekcie “Myślę, czuję, jestem – Ta Szansa na Edukację Emocjonalną Młodzieży”. Projekt jest współfinansowany ze środków m.st. Warszawy w ramach wdrażania polityki młodzieżowej. Zapraszamy do obejrzenia…
Porozumienie bez przemocy. Część II
Druga część materiałów dla uczniów, powstałych w ramach NARZĘDZIOWNIKA w projekcie “Myślę, czuję, jestem – Ta Szansa na Edukację Emocjonalną Młodzieży”. Projekt jest współfinansowany ze środków m.st. Warszawy w ramach wdrażania polityki młodzieżowej. Zapraszamy do obejrzenia…
Samoregulacja a samokontrola. Część I
Pierwsza część materiałów dla uczniów, powstałych w ramach NARZĘDZIOWNIKA w projekcie “Myślę, czuję, jestem – Ta Szansa na Edukację Emocjonalną Młodzieży”. Projekt jest współfinansowany ze środków m.st. Warszawy w ramach wdrażania polityki młodzieżowej. Zapraszamy do obejrzenia…
Po pierwsze relacja. Poradnik dla nauczycieli.
Zapraszamy do lektury najnowszej publikacji, która powstała w ramach projektu Lokalny System Wsparcia na Targówku. “Po pierwsze relacja. Praktyczny poradnik dla nauczycieli jak wspierać uczniów w budowaniu dobrych relacji w klasie” jest zbiorem ćwiczeń do przeprowadzenia w klasie, np. na godzinie…
Rety, co się dzieje?
Dziecko wrzeszczy… tupie nogami… nastolatek odmawia współpracy… jesteś sam na sam z dzieckiem… albo w sytuacji społecznej, w której inni widzą twoje bezskuteczne zmagania… nie wiesz, jak sobie poradzić… myślisz: „co sobie inni o mnie myślą?”….stawiasz hipotetyczną odpowiedź i głęboko…
Czy przezywamy obecnie żałobę?
Kwarantanna podczas pandemii Harvard Business Review opublikował artykuł prezentujący ciekawe spojrzenie na to, co obecnie przeżywamy. Używam zaimka „my”, ponieważ myślę, że doświadczamy tego jako społeczeństwo. W każdym z nas kłębi się cała masa…
Skip to content
Open toolbar
Ustawienia dostępności
Ustawienia dostępności
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Tryb szarości
Tryb szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Jasne tło
Jasne tło
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Czytelniejsza czcionka
Czytelniejsza czcionka
Reset
Reset